Modely Fabia a Roomster ponesú aktuálne logo vozidiel značky a prvýkrát tiež nápis Škoda.
Meno príslušného modelu a zadnej časti vozidla doplňujúce označenie, ako napríklad TSI alebo TDI, budú teraz tiež vyhotovené v novom type písma.
V rámci osvieženia firemného dizajnu, odštartovaného už v roku 2011, mení česká automobilka svoje logo postupne na všetkých svojich existujúcich modelových radoch. Prvým modelom s modernizovaným logom bola Škoda Citigo. Nové logo nesie tiež kompaktný Rapid, predstavený v roku 2012. Ako tretí a štvrtý modelový rad teraz ponesú nové logo, nápis Škoda na zadnej časti a modelové označenie v novom type písma aj modely Fabia a Roomster.
Nové logo značky je umiestnené na niekoľkých miestach na vozidle aj v interiéri - napríklad na kapote, na zadnej časti, na krytoch stredu kolies z ľahkej zliatiny, na volante, kryte motora a aj na kľúčoch k vozidlu.
Ďalšou optickou novinkou pre Fabiu a Roomster je meno značky na piatych dverách vyhotovené v novom type písma. Aj údaje o motorizácii alebo doplnkové označenie, ako napr. TSI, TDI, „GreenLine“ alebo „VRS“, budú vyhotovené v novom type písma.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.