Škoda Rapid sice znamená pro automobilku nemalou naději, jeho prodeje ale nejsou nijak závratné. To nepřímo potvrzuje i automobilka, která dodává Rapidu novou výbavu navíc.
Ve víru informací týkajících se nové Škody Octavie tak trochu zapadla informace týkající se druhé očekávané novinky značky. Škoda Rapid se již prodává, ale nevede si nijak slavně. Náběhy nového modelu přirozeně není možné plně srovnávat s již zavedenými značkami, avšak pouhých 600 zatím prodaných Rapidů nelze brát jako velký úspěch. Například během listopadu bylo prodáno jen 146 Rapidů. Za stejné období si zákazníci koupili 270 modelů Citigo, 1136 Fabií, 1555 Octavií, 482 Superbů, 416 Yetiů a 371 Roomsterů. Rapid se tak stal nejméně prodávaným modelem značky.
Zdá se, že prodejní výsledky shledává neuspokojivým i sama automobilka. Přichází proto s vylepšením výbavy Rapidu. Pakety ExtraPlus poměrně zásadně vylepšují výbavu všech modelů. Nyní jsou zdarma.
K základní výbavě Active tak lze získat klimatizaci, rádio s CD a MP3, dálkově ovládané centrální zamykání, mlhovky a další drobnosti původně v hodnotě přes 43 tisíc.
Střední výbava Ambition nyní získává klimatizaci Climatronic, pokročilejší rádio, mlhovky, zadní parkovací senzory a kožený volant, původně za 61 tisíc.
Pozadu pak nemůže zůstat ani vrcholná výbava Elegance, která získává tempomat, zadní parkovací senzory, přípravu pro telefon s Bluetooth a další doplňky za 49 tisíc korun.
Je tedy patrné, že reálná sleva je poměrně velká a již základně vybavený Rapid má prakticky vše důležité. To je pro automobilku velmi podstatné, protože musí čelit cenově agresivní konkurenci v podobě Peugeotu 301 a Renaultu Fluence.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?