Škoda Rapid sice znamená pro automobilku nemalou naději, jeho prodeje ale nejsou nijak závratné. To nepřímo potvrzuje i automobilka, která dodává Rapidu novou výbavu navíc.
Ve víru informací týkajících se nové Škody Octavie tak trochu zapadla informace týkající se druhé očekávané novinky značky. Škoda Rapid se již prodává, ale nevede si nijak slavně. Náběhy nového modelu přirozeně není možné plně srovnávat s již zavedenými značkami, avšak pouhých 600 zatím prodaných Rapidů nelze brát jako velký úspěch. Například během listopadu bylo prodáno jen 146 Rapidů. Za stejné období si zákazníci koupili 270 modelů Citigo, 1136 Fabií, 1555 Octavií, 482 Superbů, 416 Yetiů a 371 Roomsterů. Rapid se tak stal nejméně prodávaným modelem značky.
Zdá se, že prodejní výsledky shledává neuspokojivým i sama automobilka. Přichází proto s vylepšením výbavy Rapidu. Pakety ExtraPlus poměrně zásadně vylepšují výbavu všech modelů. Nyní jsou zdarma.
K základní výbavě Active tak lze získat klimatizaci, rádio s CD a MP3, dálkově ovládané centrální zamykání, mlhovky a další drobnosti původně v hodnotě přes 43 tisíc.
Střední výbava Ambition nyní získává klimatizaci Climatronic, pokročilejší rádio, mlhovky, zadní parkovací senzory a kožený volant, původně za 61 tisíc.
Pozadu pak nemůže zůstat ani vrcholná výbava Elegance, která získává tempomat, zadní parkovací senzory, přípravu pro telefon s Bluetooth a další doplňky za 49 tisíc korun.
Je tedy patrné, že reálná sleva je poměrně velká a již základně vybavený Rapid má prakticky vše důležité. To je pro automobilku velmi podstatné, protože musí čelit cenově agresivní konkurenci v podobě Peugeotu 301 a Renaultu Fluence.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.