Rolls Royce přichází s další edicí zaměřenou na bohaté trhy blízkého východu. Edice tisíce a jedné noci ani jinam namířena být nemůže.
Rolls Royce vyrábí speciální edice poměrně často, neboť jeho zákazníci zkrátka očekávají jistý stupeň individualizace. Edice tisíce a jedné noci je vyrobena na míru blízkému východu. Nejde však o tradiční omezenou sérii, jak ji známe, ale Rolls Royce hodlá vyrobit několik jedinečných vozů podle jednotlivých kapitol knihy.
Karoserie je lakována dvoubarevně, vrchní část zdobí světlejší béžová, spodní část je tvořena tmavším odstínem. Tradiční, ručně malovaná linka podél vozu je tentokrát doplněna arabským nápisem, který znamená právě tisíc a jednu noc.
Interiér je již založen na kontrastu bílé a černé. Veškeré kožené čalounění je vyvedeno v bílé barvě, ke které krásně kontrastuje piánově černé dřevo. Víceméně samozřejmostí je široká výbava včetně zábavního centra se dvěma obrazovkami.
Vůz se nemůže představit nikde jinde než na autosalonu ve Spojených arabských emirátech. Další Rollsy navržené podle kapitol pohádek tisíce a jedné noci budou následovat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?