Existuje mnoho způsobů jak upravit Porsche 911. Ten, který zvolil Nigel Tuckey z Trinity Motorsport je rozhodně originální a také trochu zvláštní.
Při zběžném pohledu na vůz si možná úpravy ani nevšimnete. Na karoserii v podstatě nenajdete žádné změny. Ty se udály pouze v interiéru vozu, ale o to výrazněji. Celá palubní deska byla, zjednodušeně řečeno, posunuta o půl metru doprava. Sedadlo pro spolujezdce bylo odstraněno a v místech, kde původně byla středová konzole je nyní umístěna sedačka řidiče.
Celý vůz byl vytvořen pro nejmenovaného zákazníka, který chtěl řídit své Porsche 911 Cabriolet z centrální pozice, tak jak to zažívali řidiči vozu McLaren F1. Na rozdíl od něj však vůz není vybaven třemi sedadly, ale pouze jedním. Zadní dvě sedadla byly odstraněny a vytvořili místo pro více zavazadel.
Technika vozu měněna nebyla, kromě součástí, které byly při přestavbě posunuty. Za zadní nápravou tedy stále najdeme plochý šestiválec s objemem 3,8 litru a nejvyšším výkonem 385 koní.
Vlastní přestavba vozu na jednomístný zabrala téměř rok. Tuckey dále prohlásil, že už pracuje na druhé 911, která bude brzy připravena pro zákazníka.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?