Existuje mnoho způsobů jak upravit Porsche 911. Ten, který zvolil Nigel Tuckey z Trinity Motorsport je rozhodně originální a také trochu zvláštní.
Při zběžném pohledu na vůz si možná úpravy ani nevšimnete. Na karoserii v podstatě nenajdete žádné změny. Ty se udály pouze v interiéru vozu, ale o to výrazněji. Celá palubní deska byla, zjednodušeně řečeno, posunuta o půl metru doprava. Sedadlo pro spolujezdce bylo odstraněno a v místech, kde původně byla středová konzole je nyní umístěna sedačka řidiče.
Celý vůz byl vytvořen pro nejmenovaného zákazníka, který chtěl řídit své Porsche 911 Cabriolet z centrální pozice, tak jak to zažívali řidiči vozu McLaren F1. Na rozdíl od něj však vůz není vybaven třemi sedadly, ale pouze jedním. Zadní dvě sedadla byly odstraněny a vytvořili místo pro více zavazadel.
Technika vozu měněna nebyla, kromě součástí, které byly při přestavbě posunuty. Za zadní nápravou tedy stále najdeme plochý šestiválec s objemem 3,8 litru a nejvyšším výkonem 385 koní.
Vlastní přestavba vozu na jednomístný zabrala téměř rok. Tuckey dále prohlásil, že už pracuje na druhé 911, která bude brzy připravena pro zákazníka.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?