Chcete si vyzkoušet řídit nejzajímavější novinku na českém trhu, Rapida? Zdarma a na tři měsíce a to včetně pohonných hmot? Podmínkou je, že ho musíte pořádně s rodinou otestovat.
Akce Testuj Rapida (www.testujrapida.cz) je zcela originální ne však nový způsob, jak si s rodinou můžete nový vůz pořádně vyzkoušet, zda vám bude vyhovovat. Škoda takto jen startuje netradiční marketingovou kampaň.
Radíme, řádně si prostudujte pravidla, neboť se trochu rozcházejí v termínech. Škoda s organizátorem akce vybere pět rodin, které mohou tři měsíce brázdit české silnice s až pěti nádržemi zdarma od společnosti CCS.
Co pro to musíte udělat?
Jen dvě věci - musíte být rodina, to znamená dle právních podmínek dva dospělí a minimálně jedno dítě mladší patnácti let, a musíte se přihlásit. Pak už jen doufejte, že vás jako jednu z pěti rodin automobilka vybere, a auto na tři měsíce je vaše.
Zcela zadarmo to ale nebude! Budete muset každých 14 dní posílat škodovce své dojmy, fotografie a kladné či záporné zkušenosti. Automobilka je potom zveřejní a tímto způsobem bude nový vůz propagovat.
Budete muset s Rapidem najezdit 600 až 1 000 km měsíčně. Opět je to zvláštní, že i toto není zmíněno v pravidlech soutěže, ale jen stručně na jedné stránce webu.
Pokud vám to připadá jako férová nabídka, na přihlášení do soutěže máte jen do 21. října, přičemž přihlášku můžete hledat přímo na webu automobilky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?