Chcete si vyzkoušet řídit nejzajímavější novinku na českém trhu, Rapida? Zdarma a na tři měsíce a to včetně pohonných hmot? Podmínkou je, že ho musíte pořádně s rodinou otestovat.
Akce Testuj Rapida (www.testujrapida.cz) je zcela originální ne však nový způsob, jak si s rodinou můžete nový vůz pořádně vyzkoušet, zda vám bude vyhovovat. Škoda takto jen startuje netradiční marketingovou kampaň.
Radíme, řádně si prostudujte pravidla, neboť se trochu rozcházejí v termínech. Škoda s organizátorem akce vybere pět rodin, které mohou tři měsíce brázdit české silnice s až pěti nádržemi zdarma od společnosti CCS.
Co pro to musíte udělat?
Jen dvě věci - musíte být rodina, to znamená dle právních podmínek dva dospělí a minimálně jedno dítě mladší patnácti let, a musíte se přihlásit. Pak už jen doufejte, že vás jako jednu z pěti rodin automobilka vybere, a auto na tři měsíce je vaše.
Zcela zadarmo to ale nebude! Budete muset každých 14 dní posílat škodovce své dojmy, fotografie a kladné či záporné zkušenosti. Automobilka je potom zveřejní a tímto způsobem bude nový vůz propagovat.
Budete muset s Rapidem najezdit 600 až 1 000 km měsíčně. Opět je to zvláštní, že i toto není zmíněno v pravidlech soutěže, ale jen stručně na jedné stránce webu.
Pokud vám to připadá jako férová nabídka, na přihlášení do soutěže máte jen do 21. října, přičemž přihlášku můžete hledat přímo na webu automobilky.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?