Podle zpráv z automobilky by veškerý budoucí vývoj a výroba vidlicových dvanáctiválců pro značku Mercedes-Benz měla probíhat pod křídly dvorního ladiče, firmy AMG.
Výsostní úpravce Mercedesů, AMG je od počátků spojováno s ruční výrobou výkonných motorů a Mercedes se proto rozhodl přenechat ji vývoj a výrobu toho nejexklusivnějšího motoru ze své nabídky - vidlicového dvanáctiválce.
Ty představují vrchol nabídky a tvoří pomyslnou třešničku na dortu pro ty nejnáročnější zákazníky. Firma AMG v současnosti dodává dvanáctiválec nejen Mercedesu do modelů S65, SL65 a G65, ale také do supersportovního vozu Pagani Huayra.
Podle předpokladu by měla být nová generace třídy S, konkrétně S600, prvním modelem, který vidlicový dvanáctiválec od AMG dostane. Mělo by se tak stát v roce 2014.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?