Škoda zahájila v Mladé Boleslavi sériovou výrobu nového kompaktního vozu Rapid. Na trh bude model uveden na podzim letošního roku, informovala Škoda ve čtvrtek s tím, že výstavní premiéru bude mít Rapid na autosalonu v Paříži koncem září.
"Zahájení sériové výroby modelu Škoda Rapid je pro nás mimořádným okamžikem. Tento vůz stanoví nová měřítka ve třídě kompaktních vozů a je důležitým pilířem naší Růstové strategie 2018," uvedl předseda představenstva společnosti Škoda Winfried Vahland.Podle jeho slov se celý tým společnosti Škoda na tento den připravoval s velkým úsilím. "Od čtvrtka bude z linky sjíždět nový Rapid. Tento automobil bude našimi zákazníky přijat velice pozitivně a dále posílí postavení značky Škoda na mezinárodních trzích," předjímá Winfried Vahland.Škoda Rapid bude v Mladé Boleslavi sjíždět z linky jako třetí modelová řada, současně s modely Fabia a Octavia. Pro výrobu modelu Rapid a připravované nové generace modelu Octavia společnost Škoda v současné době modernizuje a rozšiřuje řadu výrobních provozů ve svém mateřském závodě.Kapacita výrobní linky jedna v Mladé Boleslavi bude podle vyjádření automobilky postupně zvýšena z 800 na 1 200 vozů denně. "Toto rozšíření za současného chodu výroby na obou linkách je mistrovským logistickým a stavebním výkonem našeho výrobního, plánovacího a logistického týmu," zakončil Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti Škoda pro oblast výroby a logistiky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.