Peugeot zvolil zaujímavú stratégiu na prezentovanie bezpečnosti nového sedanu 408, ktorý je prioritne určený pre Brazíliu.
Peugeot vynašiel nový druh reklamy v printových médiách a ide si svojou cestou. Čo poviete na reklamu v časopise, z ktorej na vás vystrelia airbagy? Dobre, nepreháňajme, v skutočnosti o žiadne airbagy nejde, no priložené video dokazuje, že kreativite sa medze nekladú.
Francúzsky Peugeot v istom brazílskom časopise propaguje nový model 408, ktorý sa bude predávať v Brazílii. Jeho hlavnou doménou má byť bezpečnosť posádky, na čo sa snaží automobilka upozorniť aj prostredníctvom netradičnej reklamy. Veď napokon, pozrite si spomínanú reklamu sami :-)
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?