Peugeot zvolil zaujímavú stratégiu na prezentovanie bezpečnosti nového sedanu 408, ktorý je prioritne určený pre Brazíliu.
Peugeot vynašiel nový druh reklamy v printových médiách a ide si svojou cestou. Čo poviete na reklamu v časopise, z ktorej na vás vystrelia airbagy? Dobre, nepreháňajme, v skutočnosti o žiadne airbagy nejde, no priložené video dokazuje, že kreativite sa medze nekladú.
Francúzsky Peugeot v istom brazílskom časopise propaguje nový model 408, ktorý sa bude predávať v Brazílii. Jeho hlavnou doménou má byť bezpečnosť posádky, na čo sa snaží automobilka upozorniť aj prostredníctvom netradičnej reklamy. Veď napokon, pozrite si spomínanú reklamu sami :-)
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?