Lexus vypustil zajímavé video týkající se supersportovního modelu LFA. Něco slibuje, ale nikdo neví co.
O tom, že Lexus na 30. července připravuje přestavení nové verze sedanu LS, se ví již dlouho. Zdá se, že na přelomu dvou letních měsíců bude mít PR sekce Lexusu více práce, než se zdálo. Prvního srpna totiž čekáme něco dalšího.
Prozatím není jasné co. Víme jen, že se to bude týkat supersportu LFA. Pětisetkusová série se měla uzavřít padesáti kusy speciální edice Nürburgring Package.
Nyní ale sám Lexus ukázal video, které se snaží upoutat na něco nového. Internetem se v souvislosti s ním šíří mnoho více či méně reálných možností, co má taková upoutávka znamenat. Mluví se o posledním voze s nějakou opravdu speciální úpravou, ale také o možnosti získat (pravděpodobně vyhrát) víkend či týden s tímto supersportem.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.