Toyota je opět „Nejekologičtější globální značka“

Braňo Porubčan, 27. června 2012, 20:27 Google+

Toyota již druhým rokem za sebou získává první místo v kategorii „Nejekologičtější globální značka“ v rámci hodnocení společnosti Interbrand.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Prius

Prius | foto: Toyota

Sdílejte článek

Japonská automobilová značka uhájila první příčku v druhém výročním hodnocení „Best Global Green Brands“ (Nejekologičtější globální značka), které v tomto týdnu publikovala společnost Interbrand. V hodnocení se porovnává vnímání ekologických přínosů značky ze strany veřejnosti se skutečnými ekologickými dopady a postupy, s využitím veřejně dostupných dat a informací.

Úspěch značky Toyota ve výročním hodnocení spočívá podle společnosti Interbrand v tom, že společnost i nadále prosazuje trvale udržitelnou mobilitu coby jednu ze základních priorit vedení automobilky. Interbrand rovněž jako další úspěch této automobilky uvádí rozšíření povědomí o modelu Prius, celosvětově prvního sériově vyráběného modelu s plně hybridním pohonem, který po 15 letech od své premiéry již vyrostl v kompletní modelovou řadu.

Celosvětové prodeje plně hybridních modelů této automobilky koncem dubna 2012 překročily 4 miliony vozů, včetně cca 430 tisíc vozů prodaných v Evropě. Toyota Motor Europe plánuje v roce 2012 zvýšit tržní podíl plně hybridních modelů Toyota a Lexus na 14 % (ze současných 10 %).

Od letošního roku zahrnuje evropská rodina vozů Toyota Prius modernizovanou verzi základního modelu Prius, v segmentu MPV také sedmimístný Prius+ a rovněž technologickou novinku Prius Plug-in Hybrid. Ekologicky šetrný model tímto oslovuje ještě širší spektrum zákazníků. Tichá revoluce zasáhla i třídu malých vozů, kde byla nedávno uvedena Toyota Yaris Hybrid vyráběná v Evropě. Automobilka Toyota i nadále usiluje o vytvoření maximálně ekologického vozu a zasazuje se o svůj komplexní přístup v otázkách trvale udržitelné mobility, s cílem omezit emise CO2 v rámci všech výrobních i prodejních postupů. Společnost rovněž usiluje o hospodárné nakládání s přírodními zdroji cestou opakovaného využívání a recyklace materiálů.

Také v České republice se zvyšuje zájem o vozy s hybridní technologií. Nedávno byla společností Toyota Motor Czech představena na českém trhu „Hybridní revoluce“, která mimo jiné snížením cen hybridních modelů na úroveň stejných modelů s konvenčním pohonem prokazatelně zvyšuje poptávku po vozech s touto ekologicky šetrnou technologií.

Vytisknout

Diskuze: Toyota je opět „Nejekologičtější globální značka“

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

škoda rapid

Škoda Rapid - kompletní technické představení

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud