Velký dotykový displej vozu 208 získal cenu Comfort Innovation of the Year. Cena, kterou uděluje mezinárodní porota složená z motoristických novinářů, byla předána ve Stuttgartu při příležitosti výstavy Automotive Interiors Expo.
Intuitivnost, plynulost, ergonomie, spojení funkcí, modernost… model 208 dostává cenu Comfort Innovation of the Year za nové možnosti využití, které do automobilu přináší sedmipalcový dotykový displej. Toto jedinečné rozhraní, které je od druhé úrovně výbavy Active součástí sériové výbavy, v sobě seskupuje doposud oddělené funkce: rádio, hudbu, navigaci, palubní počítač, nastavení funkcí vozu jako je např. doprovodné osvětlení interiéru atd.
Tento doplněk uživateli nabízí splupráci mezi automobilem a jeho osobními či profesními aktivitami. Pomocí zásuvky typu Jack, USB nebo systému Bluetooth lze spárovat model 208 s mobilním zařízením a ovládat ho přes dotykový displej nebo pomocí ovladače na volantu – pouštět hudbu, zobrazit nahrané fotografie či video, volat či přijímat hovory atd. Mobilní telefon navíc sdílí kontakty s navigací, což umožňuje navedení řidiče na uložené adresy.
Cena odměňuje i novou generaci služeb Peugeot Connect Apps, jejichž aplikace byly vyvinuty pro usnadnění každodenního života motoristů. Ti mají nyní přístup k velmi užitečným aktualizovaným informacím: ceně paliv, dostupnosti parkovacích míst, dopravním informacím, předpovědi počasí atd.
Cenu vozu 208 předala porota složená ze zahraničních novinářů odborného tisku v rámci výstavy Automotive Interiors Expo, která se koná ve Stuttgardu společně s výstavami Automotive Testing Expo, Engine Expo a Vehicle Dynamics Expo a schází se na ní profesionálové automobilového průmyslu z celého světa.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.