Nestává se často, aby se na výstavě hraček představil plnohodnotný vůz. Automobilka Toyota však na nadcházející Tokyo Toy Show představí koncept s názvem Camette. Ten je označován za velkou hračku pro celou rodinu.
Cílem konceptu Camette je vzbudit v současných i budoucích řidičích zájem o automobily. Koncept nabízí jedinečnou možnost pro rodiče a děti, aby spolu prožili zábavu při řízení a úpravách automobilu.
Cemmate má interiér uspořádaný po vzoru legendárního McLarenu F1, tedy řidič vepředu uprostřed a za ním po jeho bocích dva spolujezdci. Volant, sedadlo řidiče a pedály mohou být umístěny tak, aby umožnili řízení vozu dětem a zároveň, aby mohl na volant a brzdový pedál dosáhnout i dospělý, sedící na pravém zadním sedadle.
Hlavním důvodem, proč je 2,7 metru dlouhý a 1,3 metru široký vůz představena na výstavě hraček a ne na autosalónu, jsou široké možnosti úprav malého vozu. Jednotlivé panely karoserie, střecha, světla, ale i kola, nebo sedadla lze lehce odstranit a nahradit je jinými. Na většinu úpravy navíc není potřeba žádné nářadí.
Automobilka potvrdila, že Camette byl vytvořen pouze jako koncept. Výroba malého vozítka plánována není.
Rozsah možností úpravy automobilu si můžete prohlédnout na následujícím videu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.