Nápad založit vlastní designové studio si automobilka "vypůjčila" od svých německých kolegů. Peugeot by rád napodobil úspěch studií Porsche Design, nebo BMW Designworks. Peugeot Design Lab není určen pouze pro samotnou automobilku, ale bude své služby nabízet také externím klientům.
Peugeot Design Lab bude mít sídlo v budově hlavního designové centra koncernu PSA, ale pro svou činnost bude využívat také další budovy designového oddělení, které se nachází v Paříži, Shanghai a Sao Paolu.
Francouzská automobilka prohlašuje, že nové designové studio bude určeno pro klienty nejen z automobilového průmyslu, ale také z ostatních odvětví.
Pro začátek uvedl Peugeot Design Lab portfolio návrhů různých výrobků včetně letadla, jachty, závodní lodě, kola nebo hodinek. Jedinými existující produkty v portfoliu designového studia jsou kola DL121 a DL122. Ty automobilka navrhla již dříve a dovedla je do fáze funkčních prototypů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?