Nápad založit vlastní designové studio si automobilka "vypůjčila" od svých německých kolegů. Peugeot by rád napodobil úspěch studií Porsche Design, nebo BMW Designworks. Peugeot Design Lab není určen pouze pro samotnou automobilku, ale bude své služby nabízet také externím klientům.
Peugeot Design Lab bude mít sídlo v budově hlavního designové centra koncernu PSA, ale pro svou činnost bude využívat také další budovy designového oddělení, které se nachází v Paříži, Shanghai a Sao Paolu.
Francouzská automobilka prohlašuje, že nové designové studio bude určeno pro klienty nejen z automobilového průmyslu, ale také z ostatních odvětví.
Pro začátek uvedl Peugeot Design Lab portfolio návrhů různých výrobků včetně letadla, jachty, závodní lodě, kola nebo hodinek. Jedinými existující produkty v portfoliu designového studia jsou kola DL121 a DL122. Ty automobilka navrhla již dříve a dovedla je do fáze funkčních prototypů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?