Nápad založit vlastní designové studio si automobilka "vypůjčila" od svých německých kolegů. Peugeot by rád napodobil úspěch studií Porsche Design, nebo BMW Designworks. Peugeot Design Lab není určen pouze pro samotnou automobilku, ale bude své služby nabízet také externím klientům.
Peugeot Design Lab bude mít sídlo v budově hlavního designové centra koncernu PSA, ale pro svou činnost bude využívat také další budovy designového oddělení, které se nachází v Paříži, Shanghai a Sao Paolu.
Francouzská automobilka prohlašuje, že nové designové studio bude určeno pro klienty nejen z automobilového průmyslu, ale také z ostatních odvětví.
Pro začátek uvedl Peugeot Design Lab portfolio návrhů různých výrobků včetně letadla, jachty, závodní lodě, kola nebo hodinek. Jedinými existující produkty v portfoliu designového studia jsou kola DL121 a DL122. Ty automobilka navrhla již dříve a dovedla je do fáze funkčních prototypů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.