Najspokojnejší so svojimi vozidlami sú tí vodiči, ktorí jazdia na mercedesoch. Potvrdil to najnovší prieskum nezávislej agentúry J. D. Power and Associates.
Značka Mercedes-Benz z tohto prieskumu vyšla víťazne. Pri hodnotení spokojnosti majiteľov so svojimi vozidlami boli zároveň jasne najlepšími vo svojich kategóriách Mercedesy tried A, C (už tretí krát) a E (druhý krát).
Nezávislá celosvetovo pôsobiaca agentúra J. D. Power and Associates, ktorá od roku 1968 sídli v americkom Los Angels zapojila do svojho tohtoročného prieskumu Vehicle Ownership Satisfaction Study spolu 14 296 vodičov. Majitelia, teda tí, ktorí najlepšie poznajú svoje vozidlá, pritom hodnotili kvalitu, spoľahlivosť i atraktívnosť svojho približne dva roky starého auta, ako aj náklady na jeho údržbu a poskytovaný servis.
Najspokojnejší môžu byť vodiči áut s hviezdou tiež podľa známky automobilového klubu ADAC AutoMarxX. Známka aktuálne eviduje Mercedes-Benz ako najsilnejšiu nemeckú značku. Známka pritom hodnotí: imidž značky, silu na trhu, spokojnosť zákazníkov, silu produktu, správanie voči životnému prostrediu a úroveň bezpečnosti.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?