Britská automobilka McLaren ohlásila zvýšení výkonu svého sportovního vozu MP4-12C o 25 koní. Navýšení výkonu se však netýká pouze nově vyrobených vozů, ale také všech již prodaných. Dalších 25 koní zákazníci dostanou zcela zdarma.
Podle emailu, který automobilka poslala svým zákazníkům, dojde ke zvýšení výkonu na konečných 625 koní díky úpravám softwaru řídící jednotky. Zákazníkům budou rovnou nabídnuty, také další úpravy, které si automobilka připravila.
Mezi novinky vozu, které vznikly na základě zpětné vazby a požadavků zákazníků, patří dálkové ovládání dveří na straně spolujezdce, širší možnosti nastavení zvukového systému Meridian surround sound system a vylepšený informační systém IRIS.
Podle slov Antonyho Sheriffa, výkonného ředitele McLaren Automotive, zůstane vozu blesková odezva na plyn. Navýšení výkonu nebude mít žádný vliv na spotřebu ani emise.
Vyšší výkon a další novinky nabídne automobilka zdarma svým zákazníkům u všech svých dealerů již v říjnu. Britská automobilka McLaren tak vytvořila nejen unikátní sportovní vůz, ale také zákaznický servis, podle kterého by se ostatní měli učit.
Email, který automobilka poslala svým zákazníkům najdete v galerii.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?