Ostře sledovaná domácí novinka, která by měla zahýbat trhem. Očekávání ohledně novinky domácí značky jsou vysoké - co naznačí nové snímky?
Škoda postupně akceleruje odhalovací hru u nového Rapidu. Nyní se ukazuje jedna z nejdůležitějších partií, totiž přední světlo.
I zde se naplňuje náš pocit z první sady snímků. Hranaté, poměrně ostře řezané světlo jako kdyby z oka vypadlo konceptu MissionL, podobně jako již zveřejněné zadní lampy.
Další snímek poté ukazuje zadní dveře, na kterých však již mnoho znát není.
Vzhledem k tempu, kterým nás automobilka zásobuje snímky, očekáváme, že oficiální představení novinky již není nijak daleko.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?