Bentley pomalu klestí cestu pro své SUV, které se ukázalo jako koncept na nedávném autosalonu v Ženevě. Dalším krokem má být pouštní rally.
Pro mnoho příznivců tradiční britské značky se může zdát krok automobilky spíše jako cesta do pekel, ale Bentley je přesvědčen, že na vstupu do nového segmentu vydělá. Základem je ale správná propagace.
Vstup některé ze značek koncernu Volkswagen do slavného seriálu pouštních rally není ničím překvapivým. Ve vývojových dílnách se totiž válí spousta know-how, které automobilka získala při vývoji úspěšného Race Touaregu, který dominoval nejslavnější pouštní soutěží tři roky za sebou. A válí se tam samozřejmě také ony soutěžní speciály.
Pokud se informace o vstupu Bentley do Dakaru potvrdí, jistě půjde o evoluci slavných závodních vozů. Pod jejich kapotou je však motor, který není pro Bentley zrovna stylový, totiž 2,5litrový turbodiesel o výkonu 300 koní.
Úspěch v závodech by jistě byl pro automobilku vítanou vstupní branou do světa motoristických soutěží. Tím spíše, že automobilka by údajně ráda expandovala i na některé silniční soutěže...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.