Mercedes G 63 AMG - druhý silák beze smyslu

Marek Litzman, 16. dubna 2012, 11:13 Google+

Po nedávném představení inovovaného Mercedesu Benz třídy G je tu i jeho druhá nejsilnější verze. Je tak trochu šílená.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
mercedes-benz g

mercedes-benz g | foto: Mercedes-Benz

Sdílejte článek

Spolu s představením faceliftovaného modelu G se sice objevily i informace o nejsilnějších variantách G 63 AMG a G 65 AMG, avšak fotografie se nedostavily. Až nyní.

Před sebou tak máme vůz navazující na menší série vyráběné v průběhu minulých let, na kterých taktéž zapracovalo AMG. Pod kapotou slabší varianty je motor V8 o objemu 5,5 litru, jehož výkon je vzhledem k původnímu určení vozu neskutečných 545 koní. Ještě silnější G 65 AMG pak nabídne celých 615 koní. Nyní tu máme však jen "slabší" variantu.

Bohužel, dynamické parametry neznáme. Můžeme se však inspirovat pár let starou a o 40 koní slabší variantou G 55 AMG, která se z klidu na stovku rozjela za 5,5 sekundy. Maximální rychlost 210 km/h byla z bezpečnostních důvodů nastavena omezovačem.

Definitivní data se dozvíme na oficiálním představení, které se odehraje na autosalonu v Pekingu.

 

Vytisknout

Diskuze: Mercedes G 63 AMG - druhý silák beze smyslu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Lada

Lada 2107 údajně končí

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud