Mercedes chce dále růst. Plánuje proto modelovou expanzi a chce přinášet nové a nové třídy.
Když Mercedes otevíral nový závod v Maďarsku, nechal trochu nakouknout pod pokličku vlastního vývoje a zveřejnil některé novinky, které můžeme v brzké době očekávat.
Mercedes by vždy značkou luxusu a i proto chce zpět své pozice. Již brzy přijde nová vlajková loď, třída S. Nezůstane však osamocena. S očekávaným koncem Maybachu přijde také hyperluxusní derivát třídy S konkurující Rolls Royce či Bentleyi. Mělo by jít o řádně vylepšený prodloužený Mercedes S600 Pullman.
Mercedes musí růst také směrem dolů. Poptávka zákazníků po malých, ale luxusních vozech existuje a není úplně malá. Mercedes ji proto nemůže zanedbávat už kvůli přitvrzujícím regulacím Evropské unie, které nakazují snížení emisí oxidu uhličitého v portfoliu automobilek.
Dočkáme se tak nejmenšího SUV postavené ještě pod model GLK. Mluví se o zkratce BLK.
Dočkáme se také sportovního sedanu odvozeného od modelu C. Bude se podobat většímu CLK, který je odvozen zase od třídy E. Dočkat bychom se měli také praktické sportovní varianty shooting brake.
Mimo tohoto všeho v nejbližších dnech očekáváme také představení nové generace největšího SUV GL.
Zkrátka, o Mercedesu v blízké době uslyšíme mnohé.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?