Bugatti vypustilo po veskrze strohém představení nového Veyronu Vitesse několik dalších detailů nového krále otevřených střech.
Bugatti Veyron se dosud vyrábělo ve třech variantách, uzavřená, otevřená a uzavřená nadopovaná. Poslední, čtvrtou kombinací do party je tak ještě rychlejší otevřený vůz. Nuže, je tu.
Asi nejočekávanějším údajem je maximální rychlost, neboť Veyron Super Sport stanovil nový rekord na 431 km/h. Prozradím hned zkraje, novinka dovede jet rychlostí až 410 km/h. Avšak jen s odstraněným omezovačem, standardní maximální rychlost je stanovena na 375 km/h. Se šíleným náporem vzduchu se mají za úkol vyrovnat nové spoilery, které omezí víření v kabině.
Bugatti deklaruje, že díky aerodynamickým vylepšením bude možné jezdit komfortně bez střechy i v rychlostech kolem 200 km/h.
Spolu se zvýšením výkonu z 1001 na 1200 koní se musely odehrát také dílčí aerodynamické úpravy i mimo střechu, které vychází z Veyronu Super Sport. Zajišťují optimalizované proudění vzduchu k chlazení brzd a větším mezichladičům stlačeného vzduchu.
Bugatti prozatím neoznámilo, kolik vozů hodlá vyrobit. Pravděpodobně však půjde o několik desítek. Na snímcích jsou zatím zachyceny tři exempláře, které jsou na prodej...
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?