Bugatti vypustilo po veskrze strohém představení nového Veyronu Vitesse několik dalších detailů nového krále otevřených střech.
Bugatti Veyron se dosud vyrábělo ve třech variantách, uzavřená, otevřená a uzavřená nadopovaná. Poslední, čtvrtou kombinací do party je tak ještě rychlejší otevřený vůz. Nuže, je tu.
Asi nejočekávanějším údajem je maximální rychlost, neboť Veyron Super Sport stanovil nový rekord na 431 km/h. Prozradím hned zkraje, novinka dovede jet rychlostí až 410 km/h. Avšak jen s odstraněným omezovačem, standardní maximální rychlost je stanovena na 375 km/h. Se šíleným náporem vzduchu se mají za úkol vyrovnat nové spoilery, které omezí víření v kabině.
Bugatti deklaruje, že díky aerodynamickým vylepšením bude možné jezdit komfortně bez střechy i v rychlostech kolem 200 km/h.
Spolu se zvýšením výkonu z 1001 na 1200 koní se musely odehrát také dílčí aerodynamické úpravy i mimo střechu, které vychází z Veyronu Super Sport. Zajišťují optimalizované proudění vzduchu k chlazení brzd a větším mezichladičům stlačeného vzduchu.
Bugatti prozatím neoznámilo, kolik vozů hodlá vyrobit. Pravděpodobně však půjde o několik desítek. Na snímcích jsou zatím zachyceny tři exempláře, které jsou na prodej...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.