Bugatti vypustilo po veskrze strohém představení nového Veyronu Vitesse několik dalších detailů nového krále otevřených střech.
Bugatti Veyron se dosud vyrábělo ve třech variantách, uzavřená, otevřená a uzavřená nadopovaná. Poslední, čtvrtou kombinací do party je tak ještě rychlejší otevřený vůz. Nuže, je tu.
Asi nejočekávanějším údajem je maximální rychlost, neboť Veyron Super Sport stanovil nový rekord na 431 km/h. Prozradím hned zkraje, novinka dovede jet rychlostí až 410 km/h. Avšak jen s odstraněným omezovačem, standardní maximální rychlost je stanovena na 375 km/h. Se šíleným náporem vzduchu se mají za úkol vyrovnat nové spoilery, které omezí víření v kabině.
Bugatti deklaruje, že díky aerodynamickým vylepšením bude možné jezdit komfortně bez střechy i v rychlostech kolem 200 km/h.
Spolu se zvýšením výkonu z 1001 na 1200 koní se musely odehrát také dílčí aerodynamické úpravy i mimo střechu, které vychází z Veyronu Super Sport. Zajišťují optimalizované proudění vzduchu k chlazení brzd a větším mezichladičům stlačeného vzduchu.
Bugatti prozatím neoznámilo, kolik vozů hodlá vyrobit. Pravděpodobně však půjde o několik desítek. Na snímcích jsou zatím zachyceny tři exempláře, které jsou na prodej...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?