Během již tradiční kampaně Opel 24 hodin, která probíhala od pátku 2. března od 12:00 h do soboty 3. března do 12:00 h, se prodalo 651 nových vozů Opel.
„Prodat během jediného dne na kolísajícím tuzemském trhu takové množství nových vozů považujeme za mimořádný výkon,“ říká Pavel Šilha, ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel. „Jde o druhý nejlepší výkon za osm již zorganizovaných ročníků kampaně Opel 24 hodin.“
Největší zájem byl o modely Corsa (112 prodaných vozů), Astra (103) a Insignia (61). „Těší nás rostoucí zájem o Merivu, která si po pomalejším startu získává stále větší popularitu a během „čtyřiadvacetihodinovky“ se prodalo 60 těchto mimořádně praktických vozů. Flexibilita Merivy a originální koncepce jejich protisměrných dveří boduje především u rodin s malými dětmi,“ říká Josef Šopík, prodejní ředitel tuzemského zastoupení automobilky Opel. „Velkým příslibem je ale především nová Zafira Tourer – ač byla na tuzemský trh uvedena doslova před pár týdny, během kampaně „Opel 24 hodin“ se jich prodalo 61!“
Ještě letos uvede Opel na tuzemský trh celou řadu novinek, které posílí jeho pozici mezi konkurencí. Za několik týdnů se objeví Ampera, revoluční elektromobil, jehož akční rádius není limitovaný kapacitou akumulátorů, který se právě ověnčil respektovaným evropským titulem „Automobil roku 2012“. Především podnikatele na jaře potěší zcela nová kompaktní dodávka Combo, v létě vyjede faceliftovaná Astra (nově i ve verzi sedan) a už na podzim nabídku Opelu obohatí atraktivní kompaktní SUV Mokka s pohonem všech kol.
Nejúspěšnějším obchodním partnerem se stala společnost BS Auto, která ve svých provozovnách v Brně a Praze prodala celkem 97 nových vozů Opel.
Vedle 651 vozů prodaných během 24 hodin v ČR se v paralelní kampani na Slovensku prodalo 416 Opelů, celkem tedy v ČR a SR našlo své nové majitele během jediného dne a noci 1067 automobilů Opel!
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?