Během již tradiční kampaně Opel 24 hodin, která probíhala od pátku 2. března od 12:00 h do soboty 3. března do 12:00 h, se prodalo 651 nových vozů Opel.
„Prodat během jediného dne na kolísajícím tuzemském trhu takové množství nových vozů považujeme za mimořádný výkon,“ říká Pavel Šilha, ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel. „Jde o druhý nejlepší výkon za osm již zorganizovaných ročníků kampaně Opel 24 hodin.“
Největší zájem byl o modely Corsa (112 prodaných vozů), Astra (103) a Insignia (61). „Těší nás rostoucí zájem o Merivu, která si po pomalejším startu získává stále větší popularitu a během „čtyřiadvacetihodinovky“ se prodalo 60 těchto mimořádně praktických vozů. Flexibilita Merivy a originální koncepce jejich protisměrných dveří boduje především u rodin s malými dětmi,“ říká Josef Šopík, prodejní ředitel tuzemského zastoupení automobilky Opel. „Velkým příslibem je ale především nová Zafira Tourer – ač byla na tuzemský trh uvedena doslova před pár týdny, během kampaně „Opel 24 hodin“ se jich prodalo 61!“
Ještě letos uvede Opel na tuzemský trh celou řadu novinek, které posílí jeho pozici mezi konkurencí. Za několik týdnů se objeví Ampera, revoluční elektromobil, jehož akční rádius není limitovaný kapacitou akumulátorů, který se právě ověnčil respektovaným evropským titulem „Automobil roku 2012“. Především podnikatele na jaře potěší zcela nová kompaktní dodávka Combo, v létě vyjede faceliftovaná Astra (nově i ve verzi sedan) a už na podzim nabídku Opelu obohatí atraktivní kompaktní SUV Mokka s pohonem všech kol.
Nejúspěšnějším obchodním partnerem se stala společnost BS Auto, která ve svých provozovnách v Brně a Praze prodala celkem 97 nových vozů Opel.
Vedle 651 vozů prodaných během 24 hodin v ČR se v paralelní kampani na Slovensku prodalo 416 Opelů, celkem tedy v ČR a SR našlo své nové majitele během jediného dne a noci 1067 automobilů Opel!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.