Automobilový svět je zajímavé místo. Ačkoliv výroba Veyronu již končí, Bugatti opět přiobjednalo další převodovky. K čemu?
Světové magazíny si lámou hlavu nad krátkou a nenápadnou tiskovou zprávou o třech odstavcích, kterou vypustila společnosti Ricardo. Ta se specializuje na výrobu převodovek a mimo jiné právě její převodovky se nacházejí pod mohutnou kapotáží jednoho z nejfantastičtějších vozů světa, Bugatti Veyron.
Jediný výrobek francouzské značky však končí. Poslední kusy pomalu sjíždějí z linky a celá edice byla již od počátku zamýšlena jako limitovaná. Přesto Bugatti vypsalo kontrakt na další dva roky dodávek nových převodovek do továrny. K čemu? Na náhradní díly by to podle všeho být nemělo.
Zdá se tedy, že oproti mnohým očekáváním nebudou výrobní prostory Bugatti několik let zahálet. Pravděpodobně se v nich usídlí jiný vůz, který Veyrona nahradí. Ale jaký? Bude to představený Galbier, nebo pouze nějaká inovace Veyronu, ať již nazývaná jako jeho nová generace nebo podobná, jakou byla otevřená verze Gran Sport?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?