Fiat i tentokrát použije svoji oblíbenou taktiku a nechá starší model přežívat a vydělávat ještě nějakou dobu.
Fiat Panda již je nahrazen novou generací, která by měla tu současnou prakticky ve všech ohledech překonávat. Co se však novým modelům obvykle překonávat nedaří, je cena. Proto Fiat nechá ještě nějakou dobu žít i současný model Panda, který se přejmenuje na Pandu Classic.
Panda Classic bude k dispozici v jediné výbavě, se čtyřmi motory a především s příplatkovou možností pohonu všech kol. Právě v této třídě jedinečná schopnost roztáčet obě nápravy je u Pandy velmi ceněná a využívají ji mnozí lidé bydlící či mající chatu u hůře upravovaných silnic, kteří však zároveň nechtějí velké SUV.
Panda byla v loňském roce nejprodávanějším vozem ve své třídě mini a to s podílem 16%. Letos by její nové generaci chtěl zatopit hlavně koncern Volkswagen se svoji novou malou rodinou vozů VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.