Fiat Panda již je nahrazen novou generací, která by měla tu současnou prakticky ve všech ohledech překonávat. Co se však novým modelům obvykle překonávat nedaří, je cena. Proto Fiat nechá ještě nějakou dobu žít i současný model Panda, který se přejmenuje na Pandu Classic.
Panda Classic bude k dispozici v jediné výbavě, se čtyřmi motory a především s příplatkovou možností pohonu všech kol. Právě v této třídě jedinečná schopnost roztáčet obě nápravy je u Pandy velmi ceněná a využívají ji mnozí lidé bydlící či mající chatu u hůře upravovaných silnic, kteří však zároveň nechtějí velké SUV.
Panda byla v loňském roce nejprodávanějším vozem ve své třídě mini a to s podílem 16%. Letos by její nové generaci chtěl zatopit hlavně koncern Volkswagen se svoji novou malou rodinou vozů VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii.