Fiat i tentokrát použije svoji oblíbenou taktiku a nechá starší model přežívat a vydělávat ještě nějakou dobu.
Fiat Panda již je nahrazen novou generací, která by měla tu současnou prakticky ve všech ohledech překonávat. Co se však novým modelům obvykle překonávat nedaří, je cena. Proto Fiat nechá ještě nějakou dobu žít i současný model Panda, který se přejmenuje na Pandu Classic.
Panda Classic bude k dispozici v jediné výbavě, se čtyřmi motory a především s příplatkovou možností pohonu všech kol. Právě v této třídě jedinečná schopnost roztáčet obě nápravy je u Pandy velmi ceněná a využívají ji mnozí lidé bydlící či mající chatu u hůře upravovaných silnic, kteří však zároveň nechtějí velké SUV.
Panda byla v loňském roce nejprodávanějším vozem ve své třídě mini a to s podílem 16%. Letos by její nové generaci chtěl zatopit hlavně koncern Volkswagen se svoji novou malou rodinou vozů VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.