Moderní sociální sítě jsou dnes velevýznameným komunikačním kanálem mezi zákazníky a firmami. Nemůže to opomíjet ani Porsche...
To, že někdo není z finančních důvodů zákazníkem značky, ještě neznamená, že jím nemůže být i za rok a proto je nutné si pěstovat dobré vztahy nejen s aktuálními potenciálními zákazníky, ale i s těmi budoucími.
Mimo jiné i proto společnost se svými fanoušky na Facebooku komunikuje prostřednictvím speciálního vozu, který nechala pokrýt tvářemi svých příznivců. Vyrobila jej na počest dvou milionů fanoušků a vystavuje ho ve svém muzeu ve Stuttgartu.
Pokud se do Stuttgartu nedostanete, můžete se podívat alespoň na tuto stránku. Je tam možné si celý vůz prohlédnout ve 3D a s pomocí vyhledávače na něm najít také ten svůj obličej.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.