Lexus na autosalonu v Detroitu ukázal asi nejdramatičtější vůz celé výstavy. Jeho designové prvky se objeví i na dalších modelech.
Málokterá karoserie dovede vzbudit tolik emocí jako právě kupé. Není proto divu, že právě na ni demonstroval Lexus své budoucí designové záměry.
Sama značka uvádí, že jednotlivé prvky tohoto konceptu budou postupně během příštích 24 měsíců zakomponovávány do karoserií ať už budoucích či jen faceliftovaných modelů.
Nás nyní ale nejvíce zajímá nové kupé. Uvnitř se nacházejí dvě plnohodnotná a dvě stísněná místa, tedy koncepce 2+2. O pohon se nestará nic jiného než oblíbený hybridní systém Lexusu a Toyoty, výkony však zveřejněny nebyly.
Interiér je protkaný hi-tech. Nejvíce asi zaujme ovládání téměř všech funkcí přes displej umístěný mezi předními sedadly. Informace jsou promítány na dvanáctipalcový displej uprostřed.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.