Opel plánuje oplastovanou verzi svého modelu Insignia, která by měla konkurovat například Passatu Alltrack.
Opel spolu se svým ladičem Irmscher připravil specifickou verzi kombíku odvozeného od Opelu Insigia. Přinese mírně zteréněné vlastnosti, které mají podpořit prodejnost vozu.
Móda oplastovaných kombíků pomalu ale jistě sílí od příchodu Audi Allroad na konci 90. let a od té doby jsou představovány stále nové vozy s touto koncepcí. Zalíbilo se to mimo jiné i Škodě, která již představila modely Fabia, Roomster i Octavia v rádobyterénní variantě a dlouho se již spekuluje o tom, že časem dojde i na Superb.
Právě jemu se nyní zrodil konkurent, Opel Insignia Crossfour již podle názvu přijde s pohonem všech kol, který Opel jinak nabízí u některých motorických verzí.
Insignia se v této verzi bude vyrábět výhradně v jedné z nejvyšších výbav a tomu bude odpovídat i cena, která se bude pohybovat kolem milionu korun.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?