V horizontu čtyř let má General Motors v plánu uvedení šesté generace "pony car" Camaro.
Menší sourozenec typu Corvette se dočká pokračovatele. Informaci vycházející ze zdrojů blízkých automobilce uveřejnil server worldcarfans.
V současnosti prodávaná pátá reinkarnace Camara (od roku 2009) je vyráběna ve třech variantách. LS a LT jsou osazovány 3,6 litrovým šestiválcem (323 koní). Vyšší specifikace SS vyjíždí s atmosférickým osmiválcem 6,2 litru (426 koní). Vrcholem řady je verze ZL1 (na snímcích) která z celohliníkové jednotky V8 z verze SS o objemu 6,2 litru doluje díky nasazení přeplňování kompresorem Eaton výkon 580 koní. Pro všechny motorizace lze volit z dvojice šestistupňových převodovek - automatické či manuální. Na výběr je dvojice karosářských verzí - kupé a kabriolet.
Ale zpět k připravovanému Camaru modelového roku 2016. 6,2 litrový osmiválec by měl být osazen přímým vstřikováním paliva. Nově by měly být šestistupňové manuální převodovky nahrazeny sedmistupňovými. Ani automatická převodovka nebude ochuzena o inovaci, ta bude spočívat v nasazení dvouspojkového systému. Dvouspojková převodovka bude premiérově představena pro Corvette modelového roku 2014. Další informace prozatím k dispozici prozatím nejsou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.