V horizontu čtyř let má General Motors v plánu uvedení šesté generace "pony car" Camaro.
Menší sourozenec typu Corvette se dočká pokračovatele. Informaci vycházející ze zdrojů blízkých automobilce uveřejnil server worldcarfans.
V současnosti prodávaná pátá reinkarnace Camara (od roku 2009) je vyráběna ve třech variantách. LS a LT jsou osazovány 3,6 litrovým šestiválcem (323 koní). Vyšší specifikace SS vyjíždí s atmosférickým osmiválcem 6,2 litru (426 koní). Vrcholem řady je verze ZL1 (na snímcích) která z celohliníkové jednotky V8 z verze SS o objemu 6,2 litru doluje díky nasazení přeplňování kompresorem Eaton výkon 580 koní. Pro všechny motorizace lze volit z dvojice šestistupňových převodovek - automatické či manuální. Na výběr je dvojice karosářských verzí - kupé a kabriolet.
Ale zpět k připravovanému Camaru modelového roku 2016. 6,2 litrový osmiválec by měl být osazen přímým vstřikováním paliva. Nově by měly být šestistupňové manuální převodovky nahrazeny sedmistupňovými. Ani automatická převodovka nebude ochuzena o inovaci, ta bude spočívat v nasazení dvouspojkového systému. Dvouspojková převodovka bude premiérově představena pro Corvette modelového roku 2014. Další informace prozatím k dispozici prozatím nejsou.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?