Z dalších údajů vyplývá, že přes 22 procent zákazníků volí podle značky vozu, 11 procent podle ceny a necelých 10 procent podle obsahu motoru. Méně než polovina dotazovaných pak zohledňuje při výběru i barvu. Žebříček oblíbenosti vede černá, následuje stříbrná a červená, a nejméně oblíbená je barva bílá.
Při volbě druhu paliva vítězí vznětové motory (naftu preferuje téměř 67 procent respondentů), zážehové motory kupuje 24 procent zákazníků (mezi nimi pouhá polovina procenta zákazníků vyžaduje jako palivo LPG) a pro necelých devět procent zákazníků není otázka paliva podstatná.
Nejžádanější obsah motoru je do dvou litrů (64 procent). Překvapivým zjištěním je, že přesně čtvrtina řidičů vyžaduje obsah nad tři litry. Maximální cena, kterou jsou zákazníci za ojeté SUV/4x4 zaplatit, je do 400 tisíc Kč (a to ve více než 42 procentech případů), nicméně téměř polovina dotazovaných potvrdila záměr realizovat nákup s rozpočtem do 300 tisíc Kč.
Telefonický průzkum provedlo v listopadu 2011 call centrum společnosti na vzorku 1000 náhodně vybraných zákazníků z celé České republiky.