Půl roku je dlouhá doba a i v období mezi dvěma významnými autosalony je nutné poutat našil pozornost. Škoda proto znovu nafotila svůj koncept Vision D.
Na modelovou ofenzivu Škody v příštím roce se nemůžeme netěšit, nakonec stejně jako na všechna jiná zpestření automobilového trhu. Škoda by měla navíc představit něco, co by si mohlo srdce tuzemských motoristů získat více než cokoliv předtím.
Vůz nacházející se mezi Octavií a Fabií jsme poprvé viděli právě jako koncept Vision D a vypuštění jeho nových fotek nelze interpretovat jinak, než jako poutání pozornosti na další pokračování příběhu levného vozu Škoda, které v novodobé historii započalo pokračováním výroby Octavie první generace pod názvem Tour.
Nový vůz by se měl představit v příštím roce, stejně jako nová generace Octavie. Prozatím se ale spokojme se sadou docela pěkných fotek pořízených v malebném centru staré Prahy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.