Současné Volvo XC90 prakticky nestárne. Avšak i ono se bude muset podrobit generační obměně.
Současné Volvo XC90 je na trhu od roku 2002. Ačkoliv příliš mnoho vrásek nemá a díky nadčasovém designu stárne jen velmi pomalu, generační obměna je přeci jen nevyhnutelná.
Nastat by měla za dva roky, v roce 2013, avšak již nyní automobilka vypustila skici, které ukazují, jak by budoucí vůz mohl vypadat.
Nákresy se prozatím mírně liší, což znamená, že designeři pravděpodobně ještě zvažují celkové vyznění designu. Celkově je však jasné, že zatímco záď bude vypadat trochu dynamičtěji, avšak nikterak revolučně, příď dostane nové designové prvky Volva.
Dominovat bude maska chladiče opravdu velkých rozměrů, po bocích se budou nacházet menší světla. S takto navrženým designem přijede i budoucí generace Volva S80.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?