Současné Volvo XC90 prakticky nestárne. Avšak i ono se bude muset podrobit generační obměně.
Současné Volvo XC90 je na trhu od roku 2002. Ačkoliv příliš mnoho vrásek nemá a díky nadčasovém designu stárne jen velmi pomalu, generační obměna je přeci jen nevyhnutelná.
Nastat by měla za dva roky, v roce 2013, avšak již nyní automobilka vypustila skici, které ukazují, jak by budoucí vůz mohl vypadat.
Nákresy se prozatím mírně liší, což znamená, že designeři pravděpodobně ještě zvažují celkové vyznění designu. Celkově je však jasné, že zatímco záď bude vypadat trochu dynamičtěji, avšak nikterak revolučně, příď dostane nové designové prvky Volva.
Dominovat bude maska chladiče opravdu velkých rozměrů, po bocích se budou nacházet menší světla. S takto navrženým designem přijede i budoucí generace Volva S80.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?