Nejlevnější vůz světa, Tata Nano, může i přes svůj neúspěch očekávat konkurenci. Do boje o nejnižší cenu se zapojí Renault.
Francouzská automobilka má začít v příštím roce vyvíjet nejlevnější vůz nejen svého portfolia, ale také jeden z nejlevnějších vozů světa vůbec. Měl by se podobat Tatě Nano, avšak měl by být větší.
Cena napovídá, že určení bude jednoznačně na nenáročných trzích jako je právě Indie. Nelze však vyloučit, že by se vůz časem dostal i do Evropy, avšak s adekvátně vyšší cenovkou.
Cenu evropských aut totiž notně zvyšují homologační požadavky na bezpečnost, úspornost, emise a další. Proto by byl prakticky zázrak, kdyby se automobilce podařilo výrazněji stlačit cenu svého dnes nejlevnějšího vozu - modelu Thalia prodávaného bez dalších podmínek za 145 tisíc korun.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?