Poslední vyrobené Alfy Romeo Brera skončily ve šrotu

Marek Litzman, 11. listopadu 2011, 11:34 Google+

Alfa Romeo Brera se na trhu neuchytila. Vůz s nádherným designem se nakonec stal propadákem a poslední vozy dokonce skončily ve šrotu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Brera

Brera | foto: www.autoroad.cz / Braňo Porubčan

Sdílejte článek

Alfa Romeo Brera je bezesporu jedním z nejkrásnějších vozů poslední dekády. Nádherný design stvořil Pininfarina, který ji také později vyráběl. Ale...

...po vysokých očekávání vozu s pohonem zadní nápravy a osmiválcem pod kapotou se nakonec objevil vůz s pohonem všech kol, později jen přední nápravy, a šestiválcem, později i čtyřválcemi pod kapotou. Když se k tomu přidal také jalový podvozek, bylo na průšvih zaděláno.

 Marná sláva, na vzhled se nejezdí a z překrásné Brery se stal propadák. Za dobu výroby, která skončila před rokem, vyjelo z linek je necelých 22 tisíc vozů a všechny se prodat nepodařilo.

Posledních několik desítek vyrobených vozů až donedávna stálo na výrobní ploše továrny Pininfarina. Bohužel, jejich osud byl nakonec neslavný, všechny byly sešrotovány.

Důvod není úplně jasný, nicméně spekuluje se, že důvodem bylo to, že je nikdo nezaregistroval v době, kdy bylo ještě možné přihlašovat vozy splňující Euro IV. Nyní jsou v EU nepřihlásitelné. Možná šlo ale "jen" o likvidaci skladů po ukončení výroby u Pininfariny.

Údajně v tom ale nebyly Brery samy. Spolu s nimi měly být sešrotovány i další již nevyráběné vozy, mezi kterými měly být údajně i některé kousky ceněné Lancie Delta HF Integrale. Jakkoliv likvidace těchto ceněných vozů, jejichž prodej by na rozdíl od Brer jistě nebyl problémem, se mi dvakrát věřit nechce...

Pokud je vám zničených Brer líto a chcete ještě tento nádherný vůz vlastnit, máte možnost. Napříč Evropou jsou stále na skladě nové Brery přihlášené v dostatečném předstihu před novou emisní normou.

Vytisknout

Diskuze: Poslední vyrobené Alfy Romeo Brera skončily ve šrotu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Seat

Seat plánuje elektrickou budoucnost, vypustil dva prototypy

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud