Nová generácia Peugeotu nižšej strednej triedy ponesie označenie 301.
Peugeot pripravuje nástupcu aktuálneho modelového radu 308, jeho premiéru plánuje v roku 2013. Zaujímavosťou je, že novinka neponesie označenie 309, ako by sme mohli očakávať. Označenie 309 už raz v histórii použil, Peugeot sa teda rozhodol označiť novinku nižšej strednej triedy číselným označením 301.
Peugeot 301 má prísť na trh približne o dva roky, oproti súčastnému modelu 308 bude výrazne prepracovaný. Podstatnou novinkou bude plošné zníženie hmotnosti o desiatky kilogramov. Tento trend už nastolila novinka 208, ktorá sa predstavila pred pár dňami. S nižšou hmotnosťou vozidla súvisí aj zlepšenie ovládateľnosti a stability vozidla, neposlednou výhodou výraznej redukcie hmotnosti je aj zníženie spotreby paliva. Konštruktéri tak majú cieľ priblížiť model 301 špičke nižšej strednej triedy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.