Genesis Coupé je hlavně na americkém trhu prodejním hitem. Značka Hyundai je na tamním trhu spojena se jménem závodníka Rhyse Millena a právě společnost tohoto muže studii vytvořila.
RMR (Rhys Millen Racing) se na tradiční výstavě SEMA prezentovala výkonou studií postavené na bázi kupé řady Genesis. Úpravy černého bolidu jsou skutečně komplexní a naznačují, že by nemuselo zůstat jen u konceptu, ale nepředbíhejme.
Model Coupé si o zástavbu vidlicového pětilitrového osmiválce Tau ze sedanu Equus přímo říká. Technici od RMR si s agregátem ještě trochu pohráli a vydolovali z něj slušných 456 koníků. Zásahů do motoru bylo mnoho, od úpravy výfuku, přes optimalizaci řídící jednotky až po výměnu filtru sání. Aby dostalo kupátko patřičný vzhled bylo opatřeno karbonovým aerodynamickým bodykitem. U RMR jej dále osadily devatenáctipalcovými ráfky obutými do pneumatik šíře 245/275 mm. Lahůdkou je použití karbonových brzd od specialisty Brembo.
Takže pokud jste obdivovateli tohoto kupé z Koreje a šest válců pod kapotou vám připadá nedostačujících bude pro vás mít možná v budoucnu RMR řešení. Budiž to důkazem, že vysokovýkoná kupé mohou vzniknout i na bázi "lidového" Hyundaie.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?