V brněnském hotelu Holiday Inn se ve středu uskuteční v pořadí 8. ročník konference "Očekávaný vývoj odvětví automobilového průmyslu v ČR a střední Evropě". Debatovat se bude například o strategii výrobců a dodavatelů v automobilovém průmyslu.
Mezi dalšími tématy jsou řízení kvality, výkonnosti a rizik v automobilovém průmyslu, dále řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce či spolupráce výrobců, dodavatelů a podpůrných společností v automobilovém průmyslu. Se svými příspěvky vystoupí celá řada odborníků. Mezi nimi například ředitel Sdružení automobilového průmyslu ČR Antonín Šípek, člen představenstva společnosti Škoda Auto Bohdan Wojnar, ředitel strategických projektů firmy Tatra Miroslav Křížek nebo člen představenstva společnosti Zetor Tractors Marián Lipovský. "Cílem konference je vzájemná výměna zkušeností a názorů představitelů výrobců vozidel, výrobců dílů a příslušenství, ekonomů, odborníků a zástupců podniků, které se podílejí na rozvoji automobilového průmyslu," nastínil Petr Mandelík z pořadatelské společnosti Konference.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?