V brněnském hotelu Holiday Inn se ve středu uskuteční v pořadí 8. ročník konference "Očekávaný vývoj odvětví automobilového průmyslu v ČR a střední Evropě". Debatovat se bude například o strategii výrobců a dodavatelů v automobilovém průmyslu.
Mezi dalšími tématy jsou řízení kvality, výkonnosti a rizik v automobilovém průmyslu, dále řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce či spolupráce výrobců, dodavatelů a podpůrných společností v automobilovém průmyslu. Se svými příspěvky vystoupí celá řada odborníků. Mezi nimi například ředitel Sdružení automobilového průmyslu ČR Antonín Šípek, člen představenstva společnosti Škoda Auto Bohdan Wojnar, ředitel strategických projektů firmy Tatra Miroslav Křížek nebo člen představenstva společnosti Zetor Tractors Marián Lipovský. "Cílem konference je vzájemná výměna zkušeností a názorů představitelů výrobců vozidel, výrobců dílů a příslušenství, ekonomů, odborníků a zástupců podniků, které se podílejí na rozvoji automobilového průmyslu," nastínil Petr Mandelík z pořadatelské společnosti Konference.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.