 
            Mitsubishi se zaleklo nových emisních standardů. Příští generace sporťáků Evo pro bude hybridní a dost možná i dieselová.
O tom, že s novým Evem nebude vše tak úplně "v pořádku" se mluví již od představení konceptu Evolution MiEV v roce 2005, který přišel s elektrickým pohonem. Od té doby se již stačilo představit jedno standardní, benzínové Evo X, avšak nyní je možné, že se černé sny přece jenom naplní.
Mitsubishi má problém se splňováním standardů CO2, jejichž nesplnění bude znamenat pro automobilky nemalé pokuty. Vymýšlí proto, co by jen mohlo udělat. Podle prezidenta značky je právě Evo místem, kde se dá poměrně dobře šetřit. Zvažovalo se, zda bude nové Evo elektromobilem či hybridem, ať již dieselovým či benzínovým.
Nyní je jasné, že elektromobil vypadl ze hry a zůstává tak možnost dieselového či benzínového hybridu a obě možnosti se budou zkoumat. Podle zdrojů z automobilky je však docela dobře možné, že pro své lepší úsporné parametry vyhraje právě dieselová varianta. Tedy pokud se konstruktérům nepodaří udělat s benzínovým motorem zázraky...
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?