Divize M mnichovské automobilky BMW chce trochu více volnosti k tomu, aby mohla připravit svůj vlastní a nefalšovaně sportovní vůz.
Sportovní divize konkurentů již měla příležitost své vlastní vozy stvořit. Zatímco AMG od Mercedesu pracovala na supersportu SLS AMG, rychlá divize Audi připravila model R8, přestože zde to bylo s jistou pomocí od koncernového Lamborghini.
Také divize M má tak zálusk na vývoj vlastního vozu. S největší pravděpodobností by šlo o nástupce model M1, prvního sériového modelu se značkou M.
Vycházet by mohl z konceptu M1 Hommage, který vytvořil, podobně jako původní M1, pro mnichovskou automobilu Giugiaro. Tedy pokud se plán podaří u BMW prosadit.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?