Peugeot HX1 se pravděpodobně stane novým vrcholem řady

HX1
HX1, foto: Peugeot
Marek Litzman 18. října 2011 09:38
Sdílej:

Peugeot se sice stáhl znejluxusnější třídy, nicméně zdá se, že ne na příliš dlouho. Časem by se totiž měl objevit crossover založený na studii HX1.

Zdálo se, že po neúspěchu Opelu Signum, Fiatu Croma a Mercedesu Benz třídy R bude veškerým pokusům o velké a luxusní hatchbacky zase na nějakou dobu konec. Zdá se však, že Peugeot se nevzdává.

Proto by se podle interních informací měl na světlo světa dostat crossover odvozený od konceptu HX1, který se představil v letošním Frankfurtu. Stál by i nad nejnovější špičkou řady, kterou je od frankfurtského autosalonu crossover RXH.

Novinkou by Peugeot konkuroval koni z vlastní stáje, Citroënu DS5, který taktéž přichází s netradiční karoserií.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.