Nové menší SUV se značkou Jeep bude vyvíjeno Fiatem, nikoliv proslulou americkou značkou specializující se na terénní vozy. Nahradí současný model Compass.
Provázanost mezi Chryslerem a koncernem Fiat se pomalu stupňuje. Včera jsme ukázali dva výtvory Lancie, které budou prodávány pod hlavičkou Chrysleru.
Jeepy Patriot/Compass, které tvoří nižší řadu amerického výrobce, nyní budou vyvíjeny a vyráběny v Itálii. Pravděpodobně se tak více přiblíží místním zákazníkům. Výroba má probíhat v továrně Mirafiori u Turína a započne někdy v roce 2013.
Samozřejmé je, že vozy této značky se dostanu i do USA. A má se tak stát nejen pod známou hlavičkou Jeep, ale i jako Alfa Romeo, která plánuje vzít spojené státy útokem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?