Patent se netýká přímo dvou automobilek, ale společnosti Osram, která vozům dodává osvětlující komponenty. Podle žaloby neoprávněně užila technologii chráněnou sedmi patenty společnosti LG. Součástí žaloby je také požadavek na zastavení prodejů vozů v Jižní Koreji.
Situace je ovšem pikantní v jiném smyslu. Vývoj, který je chráněn patenty LG, je dílem Osramu. Korejská společnosti si však od německého dodavatele některé technologie koupila a patentovala na domácím trhu. Nakonec však tuto technologii nepoužila a vyvinula vlastní.
Prakticky to tedy znamená, že Osram je pod hrozbou pokut za vlastní patenty, které na území Jižní Koreje drží společnost LG.
Vozy BMW a Audi přitom tvoří v Koreji nezanedbatelnou část tamních prodejů, vše se navíc ještě posílí po uzavření dohod omezujících překážky v obchodování mezi EU a Jižné Koreou. Celkově však není korejský trh pro obě automobilky nikterak fatálně důležitý, udají zde kolem procenta své produkce.
Spor se týká jen jihokorejského trhu. Ve zbytku světa drží problémové patenty sám Osram a problémy tak nehrozí.