Podle agentury zabývající se sledováním zpravodajství a sociálních sítí se nejsledovanějším vozem ve Frankfurtu stalo nové Porsche 911.
Agentura Kantar Media Precis sleduje dění na internetových serverech a sociálních sítích. monitorovala taktéž to, co se psalo v souvislosti s autosalonem ve Frankfurtu a zjistila, že nejvíce se lidé zajímali o novou generaci Porsche 911.
Dalšími sledovanými tématy byla premiéra nové generace Mercedesu Benz třídy B, koncept i3 od BMW a konkurenční Audi Urban Concept. První pětici uzavírá Ford Evos.
Z toho Audi a Ford Evos byly populárními vozy na blozích a také videoserveru Youtube, naopak mezi sociálními sítěmi by se do první pětky vklínil i Ford Focus v ostré verzi ST.
Celkově bylo analyzováno téměř 20 tisíc článků a šest tisíc příspěvků na sociálních sítích.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?