Magazín Autocar přišel s informací, že Opel RAK e nebyl jen autosalonovým bonbónkem, ale vozem uvažovaným do produkce.
Podle rozhovoru, který poskytl Nick Reilly, ředitel GM pro Evropu, nebyl koncept RAK e jen designerským cvičením, ale byl navrhován s ohledem na produkční možnosti. Dokonce nastínil i možnou cenu - 9 tisíc liber (asi 255 tisíc Kč)
Po Renaultu Twizy by tak šlo o další vůz podobného ražení, tedy dvoumístný městský elektromobil prakticky nahrazující motorky.
Mělo by jít zejména o náhradu nového Opelu Corsa, který byl zvažován i v elektrické verzi. Ekonomický rozbor však ukázal, že úprava platformy by stála příliš mnoho peněz. Právě na rozpočtu nakonec může skončit i koncept RAK e. Právě k ekonomickým expertům totiž koncept putuje nyní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.