Magazín Autocar přišel s informací, že Opel RAK e nebyl jen autosalonovým bonbónkem, ale vozem uvažovaným do produkce.
Podle rozhovoru, který poskytl Nick Reilly, ředitel GM pro Evropu, nebyl koncept RAK e jen designerským cvičením, ale byl navrhován s ohledem na produkční možnosti. Dokonce nastínil i možnou cenu - 9 tisíc liber (asi 255 tisíc Kč)
Po Renaultu Twizy by tak šlo o další vůz podobného ražení, tedy dvoumístný městský elektromobil prakticky nahrazující motorky.
Mělo by jít zejména o náhradu nového Opelu Corsa, který byl zvažován i v elektrické verzi. Ekonomický rozbor však ukázal, že úprava platformy by stála příliš mnoho peněz. Právě na rozpočtu nakonec může skončit i koncept RAK e. Právě k ekonomickým expertům totiž koncept putuje nyní.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?