Italská značka Lamborghini bude nakonec vyrábět supersport, který známe jako koncept Sesto Elemento.
Lamborghini se po úspěchu Reventonu, které zmizelo z prodejen rychlostí blesku, rozhodlo pustit do dalšího limitovaného projektu. Bude jím supersport Sesto Elemento. Značka to oznámila na autosalonu ve Frankfurtu.
Vůz bude vycházet z Gallarda, díky použtití karbonu snad na všech možných místech je ale jeho hmotnost stlačena těsně pod tunu, na 999 kg. S výkonem 570 koní, které dává desetiválec z Gallarda, zrychlí z klidu na sto za 2,5 sekundy.
Těchto speciálů bude vyrobeno jen 20 a na běžných silnicích je neuvidíte, budou homologovány výhradně na okruhy. Zákazníci si tak mohou zazávodit například s konkurenčními Ferrari FXX.
Cena speciálních uhlíkových vozů nebude nikterak lidová. Očekává se něco kolem dvou milionů euro, tedy kolem padesáti milionů korun.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?