Italská značka Lamborghini bude nakonec vyrábět supersport, který známe jako koncept Sesto Elemento.
Lamborghini se po úspěchu Reventonu, které zmizelo z prodejen rychlostí blesku, rozhodlo pustit do dalšího limitovaného projektu. Bude jím supersport Sesto Elemento. Značka to oznámila na autosalonu ve Frankfurtu.
Vůz bude vycházet z Gallarda, díky použtití karbonu snad na všech možných místech je ale jeho hmotnost stlačena těsně pod tunu, na 999 kg. S výkonem 570 koní, které dává desetiválec z Gallarda, zrychlí z klidu na sto za 2,5 sekundy.
Těchto speciálů bude vyrobeno jen 20 a na běžných silnicích je neuvidíte, budou homologovány výhradně na okruhy. Zákazníci si tak mohou zazávodit například s konkurenčními Ferrari FXX.
Cena speciálních uhlíkových vozů nebude nikterak lidová. Očekává se něco kolem dvou milionů euro, tedy kolem padesáti milionů korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.