Společně s druhou generací úspěšného modelu Cee'd, která začne brázdit silnice už příští rok, se objeví i nadopovaná verze třídveřového Procee'du.
Nejprve přijde na řadu obyčejný Cee'd hatchback a kombi SW. Obě varianty si odbudou premiéru za půl roku na jarním ženevském autosalonu. Menší Procee'd pak potěší své obdivovatele o pár měsíců později, konkrétně na pařížské autoshow konané na přelomu září a října 2012.
Podle dostupných informací by měl být design třídveřového Procee'du odlišnější než u nynější generace a připomínat spíš kupé než hatchback. Dost možná ponese některé znaky čtyřdveřového konceptu, který Kia připravuje pro letošní frankfurtský autosalon. Vrcholná hot verze Procee'du se pak dostane na trh koncem roku 2013 a měla by svým výkonem konkurovat etalonu zábavnosti – Renaultu Megane RS, který nabízí z objemu dvou litrů výkon 184 kW (250 k).
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.