Společně s druhou generací úspěšného modelu Cee'd, která začne brázdit silnice už příští rok, se objeví i nadopovaná verze třídveřového Procee'du.
Nejprve přijde na řadu obyčejný Cee'd hatchback a kombi SW. Obě varianty si odbudou premiéru za půl roku na jarním ženevském autosalonu. Menší Procee'd pak potěší své obdivovatele o pár měsíců později, konkrétně na pařížské autoshow konané na přelomu září a října 2012.
Podle dostupných informací by měl být design třídveřového Procee'du odlišnější než u nynější generace a připomínat spíš kupé než hatchback. Dost možná ponese některé znaky čtyřdveřového konceptu, který Kia připravuje pro letošní frankfurtský autosalon. Vrcholná hot verze Procee'du se pak dostane na trh koncem roku 2013 a měla by svým výkonem konkurovat etalonu zábavnosti – Renaultu Megane RS, který nabízí z objemu dvou litrů výkon 184 kW (250 k).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?