Maserati hodlá představit svůj první vůz SUV. Uvidíme jej již brzy, nyní však víme, že jeho výroba bude probíhat mimo Evropu.
Maserati se změní. Mělo by vyrábět desetinásobek vozů co nyní a jeho pozice by neměla být ani tak vedle Ferrari, jako spíše nad Alfou Romeo, tedy jako nejluxusnější, ale v zásadě běžná značka koncernu Fiat.
Spolu s touto strategií bude vyvíjena řada modelů, které budou užívat díly od amerického koncernu Chrysler, který s Fiatem spojuje majetkový podíl. Jak jsme již informovali, na podzim se představí koncept Maserati s vnitřnostmi Jeepu Grand Cherokee.
Od amerických vozů budou odvozeny také dva nové modely, které nahradí současné Quattroporte. Zda se budou, podobně jako nové SUV, vyrábět za Velikou louží, to zatím nevíme.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?