Renault Logan predávaný na juhoamerickom trhu dostal novú prístrojovú dosku. Dočkáme sa upraveného interiéru aj v Európe?
Juhoamerický Renault Logan dostal novú prístrojovú dosku, ktorá pôsobí hodnotnejším dojmom, navyše má vylepšenú ergonómiu. Dizajnové stvárnenie prístrojovej dosky zostalo takmer zachované, prekopaná je však stredová konzola. Novinkou je zabudované fabrické autorádio s veľkými ovládačmi a prehľadnejším displejom ako doteraz. Grafika prístrojového panelu sa zmenila v detailoch.
Nad autorádiom je umiestnený spínač výstražných svetiel, rozmrazovania zadného skla a uzamykania interiéru. Pod panelom autorádia nájdeme ďalšie novinky – kruhové ovládače klimatizácie pôsobia hodnotnejším dojmom a toľko kritizované elektrické ovládanie okien sa premiestnilo zo stredovej konzole do dverí.
Podobné úpravy boli skôr avizované v Renaulte Duster a Sandero, teraz sa modernizovaný interiér dostal aj do menšieho Loganu, avšak zatiaľ len na juhoamerickom trhu (v prípade Dustera aj v Rusku). To, kedy sa dostane nový interiér do európskeho Loganu zatiaľ nie je známe.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.