Renault Logan predávaný na juhoamerickom trhu dostal novú prístrojovú dosku. Dočkáme sa upraveného interiéru aj v Európe?
Juhoamerický Renault Logan dostal novú prístrojovú dosku, ktorá pôsobí hodnotnejším dojmom, navyše má vylepšenú ergonómiu. Dizajnové stvárnenie prístrojovej dosky zostalo takmer zachované, prekopaná je však stredová konzola. Novinkou je zabudované fabrické autorádio s veľkými ovládačmi a prehľadnejším displejom ako doteraz. Grafika prístrojového panelu sa zmenila v detailoch.
Nad autorádiom je umiestnený spínač výstražných svetiel, rozmrazovania zadného skla a uzamykania interiéru. Pod panelom autorádia nájdeme ďalšie novinky – kruhové ovládače klimatizácie pôsobia hodnotnejším dojmom a toľko kritizované elektrické ovládanie okien sa premiestnilo zo stredovej konzole do dverí.
Podobné úpravy boli skôr avizované v Renaulte Duster a Sandero, teraz sa modernizovaný interiér dostal aj do menšieho Loganu, avšak zatiaľ len na juhoamerickom trhu (v prípade Dustera aj v Rusku). To, kedy sa dostane nový interiér do európskeho Loganu zatiaľ nie je známe.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.