Toyota na blížícím se autosalonu Frankfurt představí sériovou verzi Priusu, jehož baterie bude možné nabíjet z elektrické sítě.
Toyota Prius dokáže jet jistou dobu pouze na baterie. Jenže energie v nich musí být jen akumulována za minulou jízdu. Tento nedostatek by měla odstranit verze s nabíjením baterií ze zásuvky, tedy plug-in verze.
S plnými bateriemi by měl Prius dosáhnout na delších trasách spotřeby pouhých 2,2 l/100 km, což je ekvivalent 49 g CO2/km. Tato hodnota by měla zaručit nejmenší možné emisní restrikce ze strany států či obcí.
Více informací se dozvíme na autosalonu ve Frankfurtu. A nezapomeňte se podívat také na náš test předprodukčního Priusu plug-in hybrid.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?