Produkční Toyota Prius plug-in se představí ve Frankfurtu

Prius
Prius, foto: www.autoroad.cz / Jan Zýka
Marek Litzman 16. srpna 2011 12:45
Sdílej:

Toyota na blížícím se autosalonu Frankfurt představí sériovou verzi Priusu, jehož baterie bude možné nabíjet z elektrické sítě.

Toyota Prius dokáže jet jistou dobu pouze na baterie. Jenže energie v nich musí být jen akumulována za minulou jízdu. Tento nedostatek by měla odstranit verze s nabíjením baterií ze zásuvky, tedy plug-in verze.

S plnými bateriemi by měl Prius dosáhnout na delších trasách spotřeby pouhých 2,2 l/100 km, což je ekvivalent 49 g CO2/km. Tato hodnota by měla zaručit nejmenší možné emisní restrikce ze strany států či obcí.

Více informací se dozvíme na autosalonu ve Frankfurtu. A nezapomeňte se podívat také na náš test předprodukčního Priusu plug-in hybrid.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.