Přicházející crossover od Subaru, model XV odvozený od Imprezy, ukazuje svoji první linii.
Vykreslení předních světlometů je prvním prvkem, který jsme od Subaru oficiálně viděli. Pravidelný čtenář si však jistě vzpomene na nedávný únik snímků z patentového úřadu přes čínský list.
Model XV bude odvozen od Imprezy podobně jako Outback od Legacy. Jeho představení očekáváme za měsíc na autosalonu ve Frankfurtu.
Tisková zpráva Subaru:
Tokio, 10. srpna 2011: Koncern Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), výrobce vozů Subaru, dnes potvrdil světovou premiéru zcela nového modelu Subaru XV v sériovém provedení (evropské specifikace) na zářijovém mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu. Nový model bude odhalen na tiskové konferenci, která je plánována na 13. září od 9,30 hodin.
SUBARU XV definuje novou generaci Subaru vozů typu crossover. Jedná se o produkční verzi designového návrhu „Subaru XV Concept“, vystaveného loni v dubnu na autosalonu v Šanghaji. Tento koncept byl příznivě hodnocen po celém světě zejména díky svému výraznému a modernímu designu, který mixuje vzhled crossoveru a urbanistický styl do jednoho harmonického a elegantního balení.
U příležitosti potvrzení premiéry sériové podoby modelu XV koncern FHI uvolnil i první „teaser“ obrázek naznačující sympatické křivky nového vozu, další informace budou brzy následovat.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?