V BMW se chystá velká modelová ofenziva spojená se zavedením nové podznačky však prosakují také charakterizované písmenem i.
Již v dřívější době jsme si představili modely i3 a i8, které se chystají na trh v relativně blízké době. Ven již pronikají informace o dalších prvcích modelové řady.
Těmi se stanou modely i4 a i5. Oba budou splňovat ekologická kritéria řady i, budou tedy mít elektrické či hybridní ústrojí. Sudá čísla jsou vyhrazena sportovním modelům, proto na místě modeli i4 můžeme očekávat sporťák. Oproti drahému i8 by měla být i4 jeho výrazně levnější alternativou. Jeho základem by měla být platforma elektromobilu i3, která bude upravena pro dvousedalový vůz.
Větší a luxusnější i5 bude naproti tomu standardním sedanem, snad jen možná s trochu oblejší linií střechy, jak je dnes v módě. Jeho pohonné ústrojí bude vycházet z modelu i8, což jej pasuje do role plug-in hybridu.
Kdy se podobných vozů dočkáme? Času dost. Vývoj teprve začíná a příchod novinek není naplánován dříve než příchod modelů i3 a i8, tedy v roce 2014.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?