V BMW se chystá velká modelová ofenziva spojená se zavedením nové podznačky však prosakují také charakterizované písmenem i.
Již v dřívější době jsme si představili modely i3 a i8, které se chystají na trh v relativně blízké době. Ven již pronikají informace o dalších prvcích modelové řady.
Těmi se stanou modely i4 a i5. Oba budou splňovat ekologická kritéria řady i, budou tedy mít elektrické či hybridní ústrojí. Sudá čísla jsou vyhrazena sportovním modelům, proto na místě modeli i4 můžeme očekávat sporťák. Oproti drahému i8 by měla být i4 jeho výrazně levnější alternativou. Jeho základem by měla být platforma elektromobilu i3, která bude upravena pro dvousedalový vůz.
Větší a luxusnější i5 bude naproti tomu standardním sedanem, snad jen možná s trochu oblejší linií střechy, jak je dnes v módě. Jeho pohonné ústrojí bude vycházet z modelu i8, což jej pasuje do role plug-in hybridu.
Kdy se podobných vozů dočkáme? Času dost. Vývoj teprve začíná a příchod novinek není naplánován dříve než příchod modelů i3 a i8, tedy v roce 2014.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.