Britský magazín whatcar.com postavil proti sobě rovnou padesátku sportovních či sportovně se tvářících aut s jediným cílem – najít to řidičsky nejzábavnější.
Vozidla rozřadil podle cenovky do pěti kategorií: do 17.500 £, 17.500-22.000 £, 22.000-30.000 £, 30.000-55.000 £ a konečně vozy dražší než 55.000 £. V konečném výsledku však hodnota nehrála žádnou roli. Objevily se tak na jedné hromadě třeba Fiat 500, Volkswagen Scirocco, Lotus Elise, Subaru WRX STi nebo Ferrari 458 Italia.A konečný verdikt? Vítězem napříč kategoriemi se stal Renault Mégane Cup Renaultsport 250. Redaktoři ocenili hlavně kombinaci zábavnosti a použitelnosti v běžném životě. Jeho motor tahá už od nízkých otáček a přitom se navzdory přeplňování rád nechá vytočit. Mégane si prý znamenitě vede hlavně v zatáčkách a to i na rozbitých silnicích. Je více praktický než Mazda MX-5 a o nic méně vzrušující na zakroucených silnicích, a přestože jeho řízení a ovládání nedosahuje přesnosti Lotusu Evora, vynahrazuje to lepšm řazením a útulnějším interiérem.zdroj: www.whatcar.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?