Britský magazín whatcar.com postavil proti sobě rovnou padesátku sportovních či sportovně se tvářících aut s jediným cílem – najít to řidičsky nejzábavnější.
Vozidla rozřadil podle cenovky do pěti kategorií: do 17.500 £, 17.500-22.000 £, 22.000-30.000 £, 30.000-55.000 £ a konečně vozy dražší než 55.000 £. V konečném výsledku však hodnota nehrála žádnou roli. Objevily se tak na jedné hromadě třeba Fiat 500, Volkswagen Scirocco, Lotus Elise, Subaru WRX STi nebo Ferrari 458 Italia.A konečný verdikt? Vítězem napříč kategoriemi se stal Renault Mégane Cup Renaultsport 250. Redaktoři ocenili hlavně kombinaci zábavnosti a použitelnosti v běžném životě. Jeho motor tahá už od nízkých otáček a přitom se navzdory přeplňování rád nechá vytočit. Mégane si prý znamenitě vede hlavně v zatáčkách a to i na rozbitých silnicích. Je více praktický než Mazda MX-5 a o nic méně vzrušující na zakroucených silnicích, a přestože jeho řízení a ovládání nedosahuje přesnosti Lotusu Evora, vynahrazuje to lepšm řazením a útulnějším interiérem.zdroj: www.whatcar.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.