Britský magazín whatcar.com postavil proti sobě rovnou padesátku sportovních či sportovně se tvářících aut s jediným cílem – najít to řidičsky nejzábavnější.
Vozidla rozřadil podle cenovky do pěti kategorií: do 17.500 £, 17.500-22.000 £, 22.000-30.000 £, 30.000-55.000 £ a konečně vozy dražší než 55.000 £. V konečném výsledku však hodnota nehrála žádnou roli. Objevily se tak na jedné hromadě třeba Fiat 500, Volkswagen Scirocco, Lotus Elise, Subaru WRX STi nebo Ferrari 458 Italia.A konečný verdikt? Vítězem napříč kategoriemi se stal Renault Mégane Cup Renaultsport 250. Redaktoři ocenili hlavně kombinaci zábavnosti a použitelnosti v běžném životě. Jeho motor tahá už od nízkých otáček a přitom se navzdory přeplňování rád nechá vytočit. Mégane si prý znamenitě vede hlavně v zatáčkách a to i na rozbitých silnicích. Je více praktický než Mazda MX-5 a o nic méně vzrušující na zakroucených silnicích, a přestože jeho řízení a ovládání nedosahuje přesnosti Lotusu Evora, vynahrazuje to lepšm řazením a útulnějším interiérem.zdroj: www.whatcar.com
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?